Obravnava skenirane vloge in obveznost plačila upravne takse

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje

Zadeva: Obravnava skenirane vloge in obveznost plačila upravne takse

Datum odgovora: 19. 6. 2023
Status uporabnika: stranka v upravnem postopku

Vprašanje:

Stranka je na organ vložila zahtevo za izdajo odločbe. Organ je najprej prejel skenirano vlogo, poslano po elektronski pošti. 

Ali lastnoročno podpisana vloga, ki je nato skenirana in poslana elektronsko dosega standard pisne vloge (je napisana ali natisnjena in lastnoročno podpisana - 63. člen ZUP), ali bi morala biti podpisana s kvalificiranim podpisom, da bi jo bilo moč šteti zgolj kot elektronsko vlogo?
Ali je torej treba tako vlogo (PDF sken dopisa z lastnoročnim podpisom) obravnavati kot popolno (predpostavljamo, da ima vse druge sestavine) ali bi bilo treba zahtevati njeno dopolnitev, češ, da ni lastnoročno podpisana ter bi bilo treba zahtevati elektronski podpis.

Kako postopati, če stranka pošlje vlogo v elektronski obliki (sken), nato pa tudi izvirnik vloge v fizični obliki po pošti. Ali šteti, da je vložila elektronsko vlogo, za katero se upravna taksa ne plača, ali vlogo v fizični obliki, sploh če je plačala upravno takso za vlogo (v fizični obliki) in odločbo?

Odgovor:

vneseš besedilo odgovora


Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in zanikanja odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...