Iz Upravna Svetovalnica
Zadeva: Določanje pisarniške odredbe
Datum odgovora: 31. 05. 2009
Vprašanje:
Kako se sporočajo pisarniške odredbe, kdo in kam jih zapisuje?
Odgovor:
Pisarniška odredba je po 22. točki 2. člena UUP napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v 153. členu UUP. Kot določa 1. odstavek 153. člena UUP se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške uredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami. Te oznake so:1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum); 2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, in jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in jo napiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Pisarniška odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta. Pisarniško uredbo lahko določi tudi glavna pisarna, če se tako dogovori z javnim uslužbencem. Pisarniško uredbo lahko določi tudi predstojnik ali vodja organizacijske enote.
Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.