Zapis številke zadeve

Iz Upravna Svetovalnica

Redakcija dne 17:58, 3. oktober 2009 od Mitjad (Pogovor/komentar | prispevki) (Text replace - "<br> ''Upravna " to "<br> ''Upravna ")
(prim) ← Starejša redakcija | prikaži trenutno redakcijo (prim) | Novejša redakcija → (prim)
Skoči na: navigacija, iskanje

Zadeva: Zapis številke zadeve

Datum odgovora: 31. 05. 2009

SPODNJI ODGOVOR JE BIL LAHKO SPREMENJEN S STRANI REGISTRIRANIH UPORABNIKOV UPRAVNE SVETOVALNICE. URADNO IN NESPREMENJENO RAZLIČICO TEGA ČLANKA DOBITE NA:Izvirnik:Zapis številke zadeve

Vprašanje:

Kakšen je pravilen zapis številke zadeve?

Odgovor:

Številka zadeve je definirana v enaintrideseti točki 2. člena UUP, in sicer je to evidenčna oznaka zadeve, ki je sestavljena iz štirih numeričnih znakov, ki imajo vnaprej določen pomen. Pravilni zapis številke zadeve tako zajema: - klasifikacijski znak, ki je določen v klasifikacijskem načrtu (npr.: 121), - zaporedno številko, ki jo informacijski sistem določi samodejno (npr.: 1), - leto, v katerem se je zadeva začela obravnavati (npr.: 2009), - število dokumentov, ki se nanašajo na določeno zadevo (npr.: 1). Primer: 121-1/2009-1. Za številko zadeve se lahko v oklepaju nahaja tudi signirni znak, ki je sestavljen iz označbe notranje organizacijske enote in zaporedne številke javnega uslužbenca.

Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...