Zapis številke zadeve: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
Vrstica 1: Vrstica 1:
== '''Zadeva: '''Zapis številke zadeve  ==
== '''Zadeva: '''Zapis številke zadeve  ==


'''Datum odgovora:''' 31. 05. 2009  
'''Datum odgovora:''' 31. 05. 2009, pregled 16. 1. 2023


<br>  
<br>  
Vrstica 11: Vrstica 11:
== '''Odgovor:'''  ==
== '''Odgovor:'''  ==


Številka zadeve je definirana v enaintrideseti točki [[Zak:UUP#2. člen|2. člena UUP]], in sicer kot evidenčna oznaka zadeve, ki je sestavljena iz štirih numeričnih znakov z vnaprej določenim pomenom. <br>Pravilni zapis številke zadeve tako zajema (primer: 1121-1/2009): <br>- klasifikacijski znak, ki je določen v klasifikacijskem načrtu in določa vsebino zadeve (npr.: 1121), <br>- zaporedno številko zadeve v tekočem letu, ki jo informacijski sistem določi samodejno (npr.: 1),<br> - leto, v katerem je zadeva nastala (npr.: 2009), <br>Enaintrideseta točka 2. člena UUP navaja, da se lahko za številko zadeve v oklepaju nahaja tudi signirni znak (sestavljen iz številčne oznake notranje organizacijske enote organa ali delovnega mesta javnega uslužbenca, ki zadevo rešuje), v [[Zak:UUP#143. člen|143. členu]] pa UUP nasprotno določa, da se v primeru oblikovanja ovoja številka zadeve zapiše v eno vrsto, signirni znak pa pod številko zadeve. <br>Ključna pri oblikovanju številke zadeve pa je opredelitev klasifikacijskega znaka (in s tem vsebine zadeve), katerega določitev je razmeroma zahtevna, z vidika poteka dela pa tudi odgovorna naloga (po Kovač et al., UUP z uvodnimi pojasnili in izvedbenimi akti, 2008, str. 115).<br><br><br>  
'''Številka zadeve''' je definirana v devetnajsti točki 6. člena [http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED6937 Uredbe o upravnem poslovanju] (Ur. l. RS, št. 9/18 in novele), in sicer kot '''evidenčna oznaka zadeve, ki je sestavljena iz klasifikacijskega znaka, zaporedne številke zadeve v okviru tega znaka in štirimestne letnice nastanka zadeve'''.
 
<br>Pravilni zapis številke zadeve tako zajema (primer: 1121-1/2009):  
<br>- klasifikacijski znak, ki je določen v klasifikacijskem načrtu in določa vsebino zadeve (npr.: 1121),  
<br>- zaporedno številko zadeve v tekočem letu, ki jo informacijski sistem določi samodejno (npr.: 1),
<br> - leto, v katerem je zadeva nastala (npr.: 2009).
 
<br>V 55. členu UUP je določeno, da se v primeru oblikovanja ovoja številka zadeve zapiše v eno vrsto, signirni znak pa pod številko zadeve. <br>Ključna pri oblikovanju številke zadeve pa je opredelitev klasifikacijskega znaka (in s tem vsebine zadeve), katerega določitev je razmeroma zahtevna, z vidika poteka dela pa tudi odgovorna naloga (po Kovač et al., UUP z uvodnimi pojasnili in izvedbenimi akti, 2008, str. 115).<br><br><br>  


''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''  
''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''  

Redakcija: 14:17, 26. januar 2023

Zadeva: Zapis številke zadeve

Datum odgovora: 31. 05. 2009, pregled 16. 1. 2023


Vprašanje:

Kakšen je pravilen zapis številke zadeve?

Odgovor:

Številka zadeve je definirana v devetnajsti točki 6. člena Uredbe o upravnem poslovanju (Ur. l. RS, št. 9/18 in novele), in sicer kot evidenčna oznaka zadeve, ki je sestavljena iz klasifikacijskega znaka, zaporedne številke zadeve v okviru tega znaka in štirimestne letnice nastanka zadeve.


Pravilni zapis številke zadeve tako zajema (primer: 1121-1/2009):
- klasifikacijski znak, ki je določen v klasifikacijskem načrtu in določa vsebino zadeve (npr.: 1121),
- zaporedno številko zadeve v tekočem letu, ki jo informacijski sistem določi samodejno (npr.: 1),
- leto, v katerem je zadeva nastala (npr.: 2009).


V 55. členu UUP je določeno, da se v primeru oblikovanja ovoja številka zadeve zapiše v eno vrsto, signirni znak pa pod številko zadeve.
Ključna pri oblikovanju številke zadeve pa je opredelitev klasifikacijskega znaka (in s tem vsebine zadeve), katerega določitev je razmeroma zahtevna, z vidika poteka dela pa tudi odgovorna naloga (po Kovač et al., UUP z uvodnimi pojasnili in izvedbenimi akti, 2008, str. 115).


Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...