Določanje pisarniške odredbe: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
Vrstica 9: Vrstica 9:
== '''Odgovor:'''  ==
== '''Odgovor:'''  ==


Pisarniška odredba je po dvaindvajseti točki [[Zak:UUP#2. člen|2. člena UUP]] napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v [[Zak:UUP#153. člen|153. členu UUP]]. Kot določa 1. odstavek [[Zak:UUP#153. člen|153. člena UUP]] se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške odredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami. <br>Te oznake so:<br>1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum); <br>2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis opredeljuje posamezne dokumente zadeve. Pisarniško odredbo lahko določi tudi glavna pisarna, če se tako dogovori z javnim uslužbencem. Pisarniško odredbo lahko določi tudi predstojnik ali vodja organizacijske enote.<br>Poznamo tudi pisarniške odredbe, ki se jih vnaša v informacijski sistem za podporo upravljanju dokumentarnega gradiva, in so odredbe v okviru zadev, ki so v rokovniku ali rešene. Pisarniške odredbe pa so lahko tudi drugačne vsebine in opisne kot na primer (po Stare, Upravno poslovanje, 2010, str. 143-144):<br>1. V REŠEVANJU (le zaznamek stanja zadeve v elektronski evidenci);<br>2. STORNO (za označitev pomotoma evidentiranega dokumentarnega gradiva).<br> <br>
Pisarniška odredba je po dvaindvajseti točki [[Zak:UUP#2._.C4.8Dlen|2. člena UUP]] napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v [[Zak:UUP#153._.C4.8Dlen|153. členu UUP]]. Kot določa 1. odstavek [[Zak:UUP#153._.C4.8Dlen|153. člena UUP]] se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške odredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami. <br>Te oznake so:<br>1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum); <br>2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis opredeljuje posamezne dokumente zadeve. Pisarniško odredbo lahko določi tudi glavna pisarna, če se tako dogovori z javnim uslužbencem. Pisarniško odredbo lahko določi tudi predstojnik ali vodja organizacijske enote.<br>Poznamo tudi pisarniške odredbe, ki se jih vnaša v informacijski sistem za podporo upravljanju dokumentarnega gradiva, in so odredbe v okviru zadev, ki so v rokovniku ali rešene. Pisarniške odredbe pa so lahko tudi drugačne vsebine in opisne kot na primer (po Stare, Upravno poslovanje, 2010, str. 143-144):<br>1. V REŠEVANJU (le zaznamek stanja zadeve v elektronski evidenci);<br>2. STORNO (za označitev pomotoma evidentiranega dokumentarnega gradiva).<br> <br>
   
   


<br>
<br>
<br>
   
   


''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|zanikanja odgovornosti]].''
<br>
''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|zanikanja odgovornosti]].''
 
[[Kategorija:Ravnanje z dokumentarnim gradivom]]


== '''Želite podati svoje mnenje:'''  ==
== '''Želite podati svoje mnenje:'''  ==


<comments /> ==
<comments /> ==

Redakcija: 23:14, 4. november 2011

== Zadeva:  Določanje pisarniške odredbe  

Datum odgovora:  3.  6. 2011  

Vprašanje:

Kako se sporočajo pisarniške odredbe, kdo in kam jih zapisuje?

Odgovor:

Pisarniška odredba je po dvaindvajseti točki 2. člena UUP napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v 153. členu UUP. Kot določa 1. odstavek 153. člena UUP se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške odredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami.
Te oznake so:
1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum);
2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis opredeljuje posamezne dokumente zadeve. Pisarniško odredbo lahko določi tudi glavna pisarna, če se tako dogovori z javnim uslužbencem. Pisarniško odredbo lahko določi tudi predstojnik ali vodja organizacijske enote.
Poznamo tudi pisarniške odredbe, ki se jih vnaša v informacijski sistem za podporo upravljanju dokumentarnega gradiva, in so odredbe v okviru zadev, ki so v rokovniku ali rešene. Pisarniške odredbe pa so lahko tudi drugačne vsebine in opisne kot na primer (po Stare, Upravno poslovanje, 2010, str. 143-144):
1. V REŠEVANJU (le zaznamek stanja zadeve v elektronski evidenci);
2. STORNO (za označitev pomotoma evidentiranega dokumentarnega gradiva).





Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in zanikanja odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...

==