Določanje pisarniške odredbe: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
Vrstica 11: Vrstica 11:
== '''Odgovor:'''  ==
== '''Odgovor:'''  ==


Pisarniška odredba je po 22. točki 2. člena UUP napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v 153. členu UUP. Kot določa 1. odstavek 153. člena UUP se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške uredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami. <br>
Pisarniška odredba je po 22. točki [[Zak:UUP#2. člen|2. člena UUP]] napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v [[Zak:UUP#153. člen|153. členu UUP]]. Kot določa 1. odstavek 153. člena UUP se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške uredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami. <br>  


Te oznake so:<br>1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum); <br>2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis vsebuje, opredeljuje posamezne dokumente zadeve.  
Te oznake so:<br>1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum); <br>2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis vsebuje, opredeljuje posamezne dokumente zadeve.  
Vrstica 19: Vrstica 19:
== '''Želite podati svoje mnenje:'''  ==
== '''Želite podati svoje mnenje:'''  ==


<comments />
<comments />  


[[Kategorija:Ravnanje z dokumentarnim gradivom]]
[[Category:Ravnanje_z_dokumentarnim_gradivom]]

Redakcija: 19:05, 3. junij 2011

Zadeva: Določanje pisarniške odredbe

Datum odgovora: 3. 06. 2011


Vprašanje:

Kako se sporočajo pisarniške odredbe, kdo in kam jih zapisuje?

Odgovor:

Pisarniška odredba je po 22. točki 2. člena UUP napotilo za poslovanje z dokumentarnim gradivom. Pisarniške odredbe so natančneje urejene v 153. členu UUP. Kot določa 1. odstavek 153. člena UUP se pri poslovanju z zadevami uporabljajo pisarniške uredbe, ki se vnašajo v evidenco z določenimi oznakami.

Te oznake so:
1. ROKOVNIK + datum, ko poteče rok za vložitev v rokovnik; za zadeve, v katerih se ne more opraviti naslednje upravno dejanje, ker v zvezi z njimi teče rok za opravilo nekega dejanja upravnega organa ali stranke; (v primeru, da se rokovnik vodi v fizični obliki, se na ovoj zadeve zapiše R+datum);
2. REŠENO + datum za vložitev zadeve tekočo zbirko dokumentarnega gradiva; ko je upravni akt, ki je bil izdan v zadevi, postal pravnomočen ali ko organ v zadevi ne bo opravil več nobenega dejanja (na ovoj zadeve se zapiše REŠ+datum). Pisarniško odredbo določi javni uslužbenec, jo vnese v elektronsko evidenco k ustrezni zadevi in zapiše na fizični dokument ali fizično kopijo dokumenta, ki ostane v ovoju zadeve, in jo podpiše. Odredba se zapiše v spodnji levi kot prve strani dokumenta, pri čemer se kot dokument posamezne zadeve ne šteje popis zadeve, saj sam popis vsebuje, opredeljuje posamezne dokumente zadeve.

Pisarniško odredbo lahko določi tudi glavna pisarna, če se tako dogovori z javnim uslužbencem. Pisarniško odredbo lahko določi tudi predstojnik ali vodja organizacijske enote.


Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...