Izvedensko mnenje in prekinitev upravnega postopka: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
(Text replace - "SPODNJI ODGOVOR JE BIL LAHKO SPREMENJEN S STRANI REGISTRIRANIH UPORABNIKOV UPRAVNE SVETOVALNICE. URADNO IN NESPREMENJENO RAZLIČICO TEGA ČLANKA DOBITE NA:" to "---")
Vrstica 1: Vrstica 1:
=='''Zadeva: ''' Izvedensko mnenje in prekinitev upravnega postopka==
== '''Zadeva: ''' Izvedensko mnenje in prekinitev upravnega postopka ==


'''Datum odgovora:''' 31. 5. 2009
'''Datum odgovora:''' 31. 5. 2009  


---[[Izvirnik:Izvedensko mnenje in prekinitev upravnega postopka]]


=='''Vprašanje:'''==


Upravni organ vodi upravni postopek in področni predpis zahteva pridobitev izvedenskega mnenja. Ali organ do pridobitve izvedenskega mnenja postopek prekine?
== '''Vprašanje:''' ==


=='''Odgovor:'''==
Upravni organ vodi upravni postopek in področni predpis zahteva pridobitev izvedenskega mnenja. Ali organ do pridobitve izvedenskega mnenja postopek prekine?


V konkretnem primeru ugotavljanje dejanskega stanja s pomočjo izvedenca ne pomeni reševanja predhodnega vprašanja v upravnem postopku. Predhodno vprašanje namreč po [[Zak:ZUP#147._.C4.8Dlen|147. členu ZUP]] šteje za samostojno pravno vprašanje, katerega rešitev je (praviloma) v pristojnosti drugega upravnega organa. Obravnavano vprašanje - ugotavljanje okoliščin z izvedencem pa se nanaša na ugotavljanje dejanskega stanja, zato organ ne more prekiniti postopka, saj dokazovanje z izvedencem ne pomeni pravne odločitve in tako ni predhodno vprašanje in ni podlage za prekinitev postopka po [[Zak:ZUP#153._.C4.8Dlen|153. členu ZUP]].<br>
== '''Odgovor:''' ==


''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''
V konkretnem primeru ugotavljanje dejanskega stanja s pomočjo izvedenca ne pomeni reševanja predhodnega vprašanja v upravnem postopku. Predhodno vprašanje namreč po [[Zak:ZUP#147._.C4.8Dlen|147. členu ZUP]] šteje za samostojno pravno vprašanje, katerega rešitev je (praviloma) v pristojnosti drugega upravnega organa. Obravnavano vprašanje - ugotavljanje okoliščin z izvedencem pa se nanaša na ugotavljanje dejanskega stanja, zato organ ne more prekiniti postopka, saj dokazovanje z izvedencem ne pomeni pravne odločitve in tako ni predhodno vprašanje in ni podlage za prekinitev postopka po [[Zak:ZUP#153._.C4.8Dlen|153. členu ZUP]].<br>


=='''Želite podati svoje mnenje:'''==
''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''  


<comments /><br>
== '''Želite podati svoje mnenje:''' ==


[[Kategorija:Predhodno vprašanje in prekinitev postopka]]
<comments /><br>
 
[[Category:Predhodno_vprašanje_in_prekinitev_postopka]]

Redakcija: 23:10, 9. december 2010

Zadeva: Izvedensko mnenje in prekinitev upravnega postopka

Datum odgovora: 31. 5. 2009


Vprašanje:

Upravni organ vodi upravni postopek in področni predpis zahteva pridobitev izvedenskega mnenja. Ali organ do pridobitve izvedenskega mnenja postopek prekine?

Odgovor:

V konkretnem primeru ugotavljanje dejanskega stanja s pomočjo izvedenca ne pomeni reševanja predhodnega vprašanja v upravnem postopku. Predhodno vprašanje namreč po 147. členu ZUP šteje za samostojno pravno vprašanje, katerega rešitev je (praviloma) v pristojnosti drugega upravnega organa. Obravnavano vprašanje - ugotavljanje okoliščin z izvedencem pa se nanaša na ugotavljanje dejanskega stanja, zato organ ne more prekiniti postopka, saj dokazovanje z izvedencem ne pomeni pravne odločitve in tako ni predhodno vprašanje in ni podlage za prekinitev postopka po 153. členu ZUP.

Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...