Zapis številke zadeve: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
(Text replace - "SPODNJI ODGOVOR JE BIL LAHKO SPREMENJEN S STRANI REGISTRIRANIH UPORABNIKOV UPRAVNE SVETOVALNICE. URADNO IN NESPREMENJENO RAZLIČICO TEGA ČLANKA DOBITE NA:" to "---")
Vrstica 3: Vrstica 3:
'''Datum odgovora:''' 31. 05. 2009
'''Datum odgovora:''' 31. 05. 2009


SPODNJI ODGOVOR JE BIL LAHKO SPREMENJEN S STRANI REGISTRIRANIH UPORABNIKOV UPRAVNE SVETOVALNICE. URADNO IN NESPREMENJENO RAZLIČICO TEGA ČLANKA DOBITE NA:[[Izvirnik:Zapis številke zadeve]]
---[[Izvirnik:Zapis številke zadeve]]


=='''Vprašanje:'''==
=='''Vprašanje:'''==

Redakcija: 16:18, 8. december 2010

Zadeva: Zapis številke zadeve

Datum odgovora: 31. 05. 2009

---Izvirnik:Zapis številke zadeve

Vprašanje:

Kakšen je pravilen zapis številke zadeve?

Odgovor:

Številka zadeve je definirana v enaintrideseti točki 2. člena UUP, in sicer je to evidenčna oznaka zadeve, ki je sestavljena iz štirih numeričnih znakov, ki imajo vnaprej določen pomen. Pravilni zapis številke zadeve tako zajema: - klasifikacijski znak, ki je določen v klasifikacijskem načrtu (npr.: 121), - zaporedno številko, ki jo informacijski sistem določi samodejno (npr.: 1), - leto, v katerem se je zadeva začela obravnavati (npr.: 2009), - število dokumentov, ki se nanašajo na določeno zadevo (npr.: 1). Primer: 121-1/2009-1. Za številko zadeve se lahko v oklepaju nahaja tudi signirni znak, ki je sestavljen iz označbe notranje organizacijske enote in zaporedne številke javnega uslužbenca.

Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...