Pogovor o pomoči:Politika zasebnosti

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje

-- Teja-100 10:04, 26. marec 2011 (UTC)

Pozdravljeni.

Imam naslednje vprašanje: pri svojem delu na zadnjo stran dokumenta, spodaj levo zabeležim za glavno pisarno naslednje:

PRILOGE: 1. XY dokument 2. vz dokument

VROČITI: - Jaka Racman, Celovška 33, 1000 Ljubljana, R-AR ZUP osebno - Jaka Smrkec, Ljubljanska 12, 1000 Ljubljana; R

VLOŽITI: - zbirka dokumentarnega gradiva

Ali je pravilno, da se zabeleži tudi kam je potrebno dokument vložiti ali je to nepotreben podatek za glavno pisarno?

Hvala za odgovor in lep pozdrav.


Re: -- DorisS 11:07, 11. januar 2012 (UTC)

Spoštovani,

zahvaljujemo se Vam za vprašanje. V vašem primeru se vprašanje nanaša na postopanje pri določanju pisarniške odredbe in zaradi tega Vam svetujemo, da si kot pomoč pri določanju pisarniških odredb pogledate primer na naslednji povezavi http://www.fu.uni-lj.si/mediawiki/index.php?title=Dolo%C4%8Danje_pisarni%C5%A1ke_odredbe. Izhajajoč iz vaše dileme in določb UUP, ki opredeljujejo pisarniške odredbe ter upravne prakse Vam zapis »vložiti v zbirko dokumentarnega gradiva«, odsvetujemo. Hkrati pa opozarjamo, da takšen zapis ni nikjer zapovedan (opredeljen v določbah UUP), vendar tudi ni prepovedan.


Lep pozdrav,

Ekipa Upravne svetovalnice