Avtomatizirana izdaja potrdil preko informacijskega sistema brez nadzora uradne osebe: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
Vrstica 3: Vrstica 3:
'''Datum odgovora:''' 3. 6. 2024<br>'''Status uporabnika:''' uradna oseba, ki vodi upravni postopek
'''Datum odgovora:''' 3. 6. 2024<br>'''Status uporabnika:''' uradna oseba, ki vodi upravni postopek


== '''Vprašanje:'''  ==
== '''Vprašanje:&nbsp;'''  ==


vneseš besedilo vprašanja<br>
<p>Ali mora pri avtomatizirani izdaji potrdil iz uradnih evidenc, ki se izvajajo zgolj preko informacijskih sistemov (npr. eUprava, eSociala, eZvem, eDavki...) sodelovati pooblaščena uradna oseba?</p>


== '''Odgovor:'''  ==
== '''Odgovor:'''  ==

Redakcija: 00:43, 3. junij 2024

Zadeva: Avtomatizirana izdaja potrdil preko informacijskega sistema brez nadzora uradne osebe - V USKLAJEVANJU

Datum odgovora: 3. 6. 2024
Status uporabnika: uradna oseba, ki vodi upravni postopek

Vprašanje: 

Ali mora pri avtomatizirani izdaji potrdil iz uradnih evidenc, ki se izvajajo zgolj preko informacijskih sistemov (npr. eUprava, eSociala, eZvem, eDavki...) sodelovati pooblaščena uradna oseba?

Odgovor:

vneseš besedilo odgovora


Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in zanikanja odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...