Izdaja upravnega akta ob zaključku postopka anonimne prijave: razlika med redakcijama

Iz Upravna Svetovalnica

Skoči na: navigacija, iskanje
(Text replace - "SPODNJI ODGOVOR JE BIL LAHKO SPREMENJEN S STRANI REGISTRIRANIH UPORABNIKOV UPRAVNE SVETOVALNICE. URADNO IN NESPREMENJENO RAZLIČICO TEGA ČLANKA DOBITE NA:" to "---")
Vrstica 1: Vrstica 1:
=='''Zadeva: '''Izdaja upravnega akta ob zaključku postopka anonimne prijave==
== '''Zadeva: '''Izdaja upravnega akta ob zaključku postopka anonimne prijave ==


'''Datum odgovora:''' 31. 5. 2009
'''Datum odgovora:''' 31. 5. 2009  


---[[Izvirnik:Izdaja upravnega akta ob zaključku postopka anonimne prijave]]


=='''Vprašanje:'''==


Katere vrste upravni akt oz. dokument se izda ob zaključku postopka, ki je bil začet na podlagi anonimne prijave?
== '''Vprašanje:''' ==


== '''Odgovor:''' ==
Katere vrste upravni akt oz. dokument se izda ob zaključku postopka, ki je bil začet na podlagi anonimne prijave?
 
== '''Odgovor:''' ==


Organ lahko prejme pobudo oz. opozorilo ali vlogo, ki je lahko tudi anonimna in vlagatelj želi obvestiti organ o tem, da obstajajo dejstva, ki škodujejo javni koristi. Organ takšne pobude ni dolžan upoštevati, ampak sam presodi, ali je dejansko stanje res takšno, da škoduje javni koristi (po Androjna in Kerševan, Upravno procesno pravo, 2006, str. 277). Organ, ki prejme pobudo in odloči, da zaradi razlogov, naštetih v pobudi, ni potrebno začeti postopka po uradni dolžnosti, takšno pobudo evidentira. Če pa se začne postopek po uradni dolžnosti, obstajata dve možni nadaljevalni poti. V primeru, da organ med postopkom ugotovi, da niso več izpolnjeni pogoji za njegovo nadaljevanje, oz. glede na okoliščine presodi, da ni več javnega interesa za nadaljevanje postopka, takšen postopek s sklepom ustavi ([[Zak:ZUP#135._.C4.8Dlen|135. člen ZUP]]). Zoper ta sklep je dovoljena pritožba (po Jerovšek et al., ZUP s komentarjem, 2004, str. 408). Ko pa obstajajo razlogi za zaščito javnega interesa, se postopek zaključi z izdajo odločbe.<br>  
Organ lahko prejme pobudo oz. opozorilo ali vlogo, ki je lahko tudi anonimna in vlagatelj želi obvestiti organ o tem, da obstajajo dejstva, ki škodujejo javni koristi. Organ takšne pobude ni dolžan upoštevati, ampak sam presodi, ali je dejansko stanje res takšno, da škoduje javni koristi (po Androjna in Kerševan, Upravno procesno pravo, 2006, str. 277). Organ, ki prejme pobudo in odloči, da zaradi razlogov, naštetih v pobudi, ni potrebno začeti postopka po uradni dolžnosti, takšno pobudo evidentira. Če pa se začne postopek po uradni dolžnosti, obstajata dve možni nadaljevalni poti. V primeru, da organ med postopkom ugotovi, da niso več izpolnjeni pogoji za njegovo nadaljevanje, oz. glede na okoliščine presodi, da ni več javnega interesa za nadaljevanje postopka, takšen postopek s sklepom ustavi ([[Zak:ZUP#135._.C4.8Dlen|135. člen ZUP]]). Zoper ta sklep je dovoljena pritožba (po Jerovšek et al., ZUP s komentarjem, 2004, str. 408). Ko pa obstajajo razlogi za zaščito javnega interesa, se postopek zaključi z izdajo odločbe.<br>  


<br>


''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''


''Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej [[Upravna-svetovalnica:Privacy policy|Politiko zasebnosti]] in [[Upravna-svetovalnica:Splošno zanikanje odgovornosti|Zanikanje odgovornosti]].''
== '''Želite podati svoje mnenje:''' ==


=='''Želite podati svoje mnenje:'''==
<comments />


<comments /> [[Category:Kdaj_izdati_dopis/odločbo/sklep/drugo?_in_vrste_odločb_(začasna,_dopolnilna_…)]]
[[Category:Kdaj_izdati_dopis/odločbo/sklep/drugo?_in_vrste_odločb_(začasna,_dopolnilna_…)]]

Redakcija: 00:17, 10. december 2010

Zadeva: Izdaja upravnega akta ob zaključku postopka anonimne prijave

Datum odgovora: 31. 5. 2009


Vprašanje:

Katere vrste upravni akt oz. dokument se izda ob zaključku postopka, ki je bil začet na podlagi anonimne prijave?

Odgovor:

Organ lahko prejme pobudo oz. opozorilo ali vlogo, ki je lahko tudi anonimna in vlagatelj želi obvestiti organ o tem, da obstajajo dejstva, ki škodujejo javni koristi. Organ takšne pobude ni dolžan upoštevati, ampak sam presodi, ali je dejansko stanje res takšno, da škoduje javni koristi (po Androjna in Kerševan, Upravno procesno pravo, 2006, str. 277). Organ, ki prejme pobudo in odloči, da zaradi razlogov, naštetih v pobudi, ni potrebno začeti postopka po uradni dolžnosti, takšno pobudo evidentira. Če pa se začne postopek po uradni dolžnosti, obstajata dve možni nadaljevalni poti. V primeru, da organ med postopkom ugotovi, da niso več izpolnjeni pogoji za njegovo nadaljevanje, oz. glede na okoliščine presodi, da ni več javnega interesa za nadaljevanje postopka, takšen postopek s sklepom ustavi (135. člen ZUP). Zoper ta sklep je dovoljena pritožba (po Jerovšek et al., ZUP s komentarjem, 2004, str. 408). Ko pa obstajajo razlogi za zaščito javnega interesa, se postopek zaključi z izdajo odločbe.


Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glej Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Želite podati svoje mnenje:

Loading comments...