Rešen primer
Št. 186
Zadeva: Vpis stopnje tajnosti na dokumentih
Datum odgovora: 31. 05. 2009 Status uporabnika: -
Vprašanje
Kam se mora vpisati stopnja tajnosti?
Odgovor
Stopnja tajnosti se mora vpisati na vsak dokument, ki vsebuje tajni podatek. Definicija le-tega je določena v triintrideseti točki 2. člena UUP, in sicer je to vsako dejstvo ali sredstvo z delovnega področja organa, ki ga je treba zaradi različnih razlogov zavarovati pred nepoklicanimi osebami. Pri vpisu stopnje tajnosti pri pisnih dokumentih, med katere se uvrščajo tudi knjige, brošure in njihove reprodukcije, se mora upoštevati prvi odstavek 3. člena Uredbe o varovanju tajnih podatkov (Ur. l. RS, št. 74/2005). Ta določa, da se stopnja tajnosti označi v glavi in nogi na vseh straneh dokumenta, obenem pa mora biti stopnja tajnosti vpisana tudi na zunanji strani prednje platnice. V nogi dokumenta se poleg stopnje tajnosti navede tudi zaporedna številka strani glede na skupno število strani celotnega dokumenta. Naslovna stran ali platnice knjig in brošur so lahko brez zaporedne številke strani, kljub temu, da se pri številčenju strani morajo upoštevati. V primeru, da je vsebina pisnega dokumenta določena kot tajni podatek pozneje, obstoječega številčenja ni potrebno spreminjati. Pri vseh drugih dokumentih oziroma medijih pa mora biti stopnja tajnosti vidno natiskana, natipkana, napisana, naslikana, nalepljena ali kako drugače pritrjena s primernimi sredstvi, kar določata drugi in tretji odstavek 3. člena Uredbe o varovanju tajnih podatkov (Ur. l. RS, št. 74/2005). V primeru, da se dokument ali medij hrani v ovoju, mora tudi ta biti označen tako, da je razvidna tajna narava in stopnja tajnosti tajnega podatka, ki se nahaja v njem.
Kategorije
8.1 Upravno poslovanje Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glejte Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.
Kontakt
O projektu
Sledite nam
Upravna svetovalnica 2024. Vse pravice pridržane.
Politika piškotkov