× O projektu Rešeni primeri Postavite vprašanje Kontakt

Rešen primer

Št. 15
Zadeva: Hranjenje zadeve v času do prihoda zadnje povratnice
Datum odgovora: 31. 05. 2009
Status uporabnika:   -
Vprašanje
Vložišče ima posebno evidenco za povratnice. Ko pride zadnja povratnica, gre k referentu. Kje naj bo zadeva v vmesnem času?
Odgovor
Zadeva, ki še ni rešena, ima do prispetja zadnje povratnice naziv nerešena ter se nahaja pri javnemu uslužbencu ali v glavni pisarni, kar določa prvi odstavek 182. člena Uredbe o upravnem poslovanju (UUP). Zadeve, ki jih ni mogoče neprekinjeno reševati, pa se nahajajo v fizični obliki v tako imenovanem rokovniku, kar določa drugi odstavek UUP. Rokovnik je namreč po petindvajseti točki 2. člena UUP evidenca ali zbirka zadev in je organiziran kot del zbirke nerešenih zadev.
Kategorije
8.1   Upravno poslovanje



Upravna svetovalnica je študentski projekt. Glede odgovornosti za vsebino glejte Politiko zasebnosti in Zanikanje odgovornosti.

Upravna svetovalnica 2024. Vse pravice pridržane. Politika piškotkov